Ängelholm

Igår åkte jag ner mot mina fantastiska vänner i skåne och det blev en lyckad vistelse där vill jag lova..

Började men en tur "på stan" innan jag gick ner till deras träning och då blev det ju så klart kramkalas på hög nivå- man inser ännu mer hur mycket man saknat varandra när man ses! Åkte sedan iväg till Helsingborg för att gå på bakset och vi hade ju såklart VIP-biljetter så det var både lite middag och fika under matchen.. dock hade jag och Lena på tok för mycket att prata om så vi följde inte matchen så bra men dom andra sa att det var en ganska bra matche, good to know ;)

Kvällen sen tillbringades i Linas lägenhet tillsammans med Marta, Sara P, Lina så klart, Lena och Magnus och vi fick oss många goda skratt under kvällen.. vi har många minnen tillsammans och det är alltid lika roligt att prata gamla minnen men det kom även upp nya saker.. härligt att hänga med i skåneskvallret också och inte bara ha koll på 08:området, haha... Somnade nog inte förrän och sen sov jag som en stock hela natten lång i Linas sköna säng!

Idag var i Åsljunga för där skulle dom tydligen spela matcher mot Svedala.. slutade med en vinst och en förlust men var kanske inte jätteroliga matcher att titta på, men det var ju inte för volleybollen som jag kom ner heller... fick även träffa grabarna i Örkelljunga å vi hann ju bolla lite också, man blir verkligen sugen av att sitta vid sidan av!!! 
Kändes lite vemodigt att åka därifrån, men ändå skönt att veta att många av dom får jag träffa igen om tre veckor, då kändes inte allt lika tungt längre... men det går inte att förneka att jag alltid kommer ha en del av min själ och hjärta i det där laget, jag tycker så mycket om dom! Men Sollentuna är inte fel det heller =)





Miss you already girls!

Kommentarer
karro säger:

jag tyckte väl det var en ganska stor skräll att vi vann.. menmen.. sopa det under mattan.. det är väl så man gör.. haha

2008-10-04 | 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback