Tröttnat på plugget nu...

Vet ju om att jag egentligen borde plugga typ nonstop för att klara den där jäkla tentan nästa vecka men just nu har orken tagit bara tagit slut så inte mycket att göra... har nästan hunnit med hela min VFU-uppgift iaf och det är ju inte fy ska det inte!
Känner mig fortfarande lite trött, men det kan inte bero på dålig sömn längre för i natt sov jag över 10 timmar, sån lyx att kunna unna sig en sovmorgon så här mitt i veckan... men antar att skolarbetet och regnet utanför inte gör att tröttheten försvinner..

Ikväll börjar den tunga styrketräningen igen, ojoj säger jag bara.. hur ska det här gå!? Kroppen är ju trött redan innan nu i hösttider så det blir liksom extra tungt på nått sätt, men vi får väl peppa varandra helt enkelt.. jag och sara utgör förmodligen styrketeamet även denna gång! Sen blir det självklart ett bollpass på det, i vår "ishall", ja vi har nämligen ingen värme där förrän efter jul så det är bara att klä sig ruskigt varmt och springa heeela tiden så ska det nog gå bra! Idag är det Elin som har fikan så vi får vad det blir för mumsigt som bjussar på!

Kände att det kanske var dax för en liten lagpresentation så här tre månader in på säsongen, bättre sent än aldrig, haha!

Carla: Kanadicken som ibland låter som måsarna i hitta nemo (eller va det nån annan film cissi?): Mine, mine, mine
Emily: En av två designers i laget.. har alltid iskalla fingrar!
Emma H: Även kallad "Benny", vår junis och dansfantast!
Johanna: Kan vara både Falk & Älg om det krisar.. kan bli väldigt arg på sig själv :P
Lovisa: Love-isa Mountain som inte tycker om de små hytterna i kombination med storm på finlandsfärjan! 
Sara L: Här av vi den andra designern: FASHION!
DeDe: Lever i sin egen värld mest hela tiden men vissa kommentarer är klockrena!
Elin: Den lilla centern med den stora munnen, hon kan snacka den tjejen alltså- å rolig är hon också :)
Sara M: Vår egen Byggare-Bob och i mitt fall även en stor konkurrent i blockut tävlingen!
Elli: Tjejen med rösten, kan även köra falsett på träning :) 
Emma B-L: Båge, Mod och en gnutta humor.. det är det vi bygger servmottagningen på!
Cissi: CC Forest som hörs mest och som gör våra träningar till en musikal
Johan: Den förvirrade tränaren som aldrig är på sin vakt- mycket tacksam att busa med
David: Han har energi för oss alla, men godis är inte riktigt hans grej ;)

Där har vi Sollentuna 2008/2009: Hett helskönt gäng! 

Kommentarer
love-is-a-mountain säger:

ja det är hitta nemo...det var ju jag som sa det till dig dummer :P

2008-11-18 | 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback