Passarna

Kvällen igår spenderades med mina två underbara passare Emily och Carla och det slutade med en väldigt trevlig kväll måste jag säga.. Började med en hsoppingrunda på Ica och sen promenad upp för långa backen till emily. Eftersom vi köpte så mycket godis var vi ju bara tvugna att börja äta lite innan maten och maten tog ett tag att laga då vi gjorde potatis och rödbetor i ugnen så förstår ni varför det tog tid!
Men oj vad gott det var så när vi var mätta och belåtna fortsatte vi vårt skvallrande och planerande av diverse fester, kanadensiskor verkar veta hur man festar så nu blir det en minifest för bara damlaget och sen blir det förmodligen en stor julfest sista veckan här uppe :) Å för att göra det lite bättre så ska vi skicka ut inbjudningskort till alla, känns mer seriöst då, haha- skoj ska det då bli!
Knallade hem vid elvasnåret men kunde då inte somna, magen gjorde lite för ont efter allt godis, illa illa :P Men när jag låg i min säng vid halv tolv satt ju killarna fortfarande på bussen hem från Lugi men de hade ju iallafall en seger med sig hem :D Fick info om att bärnda skivor inte funkade i bussen igår så vi får hoppas att vi får åka en annan buss så vi kan titta på vår älskade Mamma Mia film!!

Ja, för idag klockan 11 går bussen mot Örebro och jag hoppas på Håkan som chaffis.. eller om det skulle krisa går ju även Micke bra, han körde ju ändå guldbussen så han har alltid en plats i vårt hjärta liksom :) Kommer blir massa plugg fram till Arboga och sen blir det käk å efter det stoppet blir det taggmusik på bussen hela vägen till Örebro. För idag är det juäntligen dax, för både match och mys med mina älskade 87or.. vi levde ju så nära varandra i 3 år så det är ju inte konstigt att man saknar varandra i mellanåt.. eller ja mest hela tiden!





On the wings of a snow white dove
He sends his pure sweet love

Kommentarer
Emma säger:

Du ser inte ihoptryckt ut på bilden, du är så söt så ( bilden på min blogg)



Och jag tycker att era festplaner låter utomordentligt trevliga, ser fram emot inbjudan ;) haha



Kram!!

2008-11-16 | 22:20:41
Bloggadress: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback