Massa kärlek!

Pratade precis med mina underbara vänner nere i Ängelholm och varje gång jag pratar med dom så inser jag hur mycket dom betyder och hur mycket jag saknar dom!
Samtalet började med en hyllning från Sara och Lena, det var i låtform och det var ingen mindre än "I ett fotoalbum", jag och sara sjöng fint där i refrängen, kanske skulle vart med i Dansbandskampen!?
Pratade med Magnus och med en kille från klubben som pratade Halmstaddialekt, så härligt att få höra lite riktig halländska igen.. men han tyckte visst att jag hade tappat massor så jag får väl skärpa mig å börja säga kåot, skjota, toåg å alla andra härluga ord (egentligen är det ju kort, skjorta och torg =))
Samtalet avslutades med en massa skratt tillsammans med Marta, å jag som glömt säga till henne att jag inte kommer till vallentuna på söndag.. men nu blev jag ännu mer motiverad till att gå till GP, tänk att få träffa dom en hel helg, å förhoppningsvis mötas i finalen, hihi :) Som sagt, jag tycker så mycket om er alla där nere, ni finns i mina tankar varje dag.... love you and miss you all!







                                                                                                                                  När jag tänker på oss så känns det som en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback