Jag ser det snöar, jag ser det snöar =)

Igår när vi gick ut från hallen så var det lite vit på marken och vi gick och var lyckliga över detta hela vägen hem... så idag när jag tittade ut på morgonen trodde jag att det skulle ha töat bort men till min stora lycka var det jättemycket snö utanför fönstret och en minisnöstorm... så nu går julmusiken på högarv och snart får det bli en pepparkaka- julkänslan är verkligen här.... å en som jag vet är ännu gladare än vad jag är, det är Sara :D:D

Gårdagen i hallen var en ganska trevlig tillställning faktiskt... började med att jag och Falk tränade tjejerna och de två sista fredagarna har de varit som små änglar, vet inte riktigt vad som hänt.. de kanske har börjat inse att vi faktiskt säger ganska kloka saker ibland och att de lär sig nått om det verkligen lyssnar... jag tycker verkligen att det är jätteroligt att träna dom nu så det var en lyckad träning... sen var det dags att sitta och frysa i a-hallen och vänta på att vår träning skulle börja... vi skulle ju vara i b-hallen dagen till ära och hoppades på att det skulle vara varmare där men till vår stora fasa var det kallare... vi trodde inte det var möjligt men så var det, våra näsor blev alldeles röda och kalla, ni vet så där som när man springer ute under vinterhalvåret, helt sjukt! Träningen då gick väl helt okej faktiskt, tyvärr skadade ju Lovan sig vilket inte var alltför lyckat, men vi får hoppas att hon har repat sig till imorgon för då är det match :)

Dagen idag skall tillbringas i min soffa med alla mina pluggböcker, kanske kan plugga undan en del idag så jag slipper ha fullständig panik under måndag och tisdag... kanske blir en promenad ner till ica för att köpa en lussebulle också, hihi :)

Nä, dax för frulle och världscupen i längdskidor!




All I want for christmas is you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback