In real life it´s so much harder!

Hemma igen efter en väldigt rolig träning, man kan ju säga att det märks att vi alla är tävlingsmänniskor i allafall och tur är väl det! Vi inledde dagens äventyr med nytt gymprogram och det är alltid lite roligt med nya program, lite spännande sådär. Jag och Sara var ett grymt team och det var längesen vi körde sådär tunga benböj men vi klarade det galant, betyder det då att vi blivit lite starkare sen sist?
Forsatte ner i den iskalla hallen för att köra lite gymnastik innan vår träning. Vi både hjulade och stod på händer- det sistnämnda skall jag bli lite bättre på under hösten hade jag tänkt.. Bollpasset inleddes med "Swedish twoball" eller på ren svenska 2-boll, men det är ju ett coolt namn och dom använder det faktiskt i Canada :)
Träningen fortsatte med en massa olika tävlingar, tror nog vi i spikerteamet vann med 2-1 och det är ju aldrig fel med lite vinster- hejja spikers! Sen dax för Elins fika och hon som är så gammal och rutinerad vågade ta med sig choklad, vi fick till och med ner en bit choklad i Davids mage- inte illa!
Så nu sitter jag här, ska precis hoppa in i duschen och sen hoppa ner i min underbara säng och sova gott heeeeela natten, lovely.. dock upp tidigt imorgon för att plugga, men men..

Kanske en sväng till Kista imorgon med de underbara töserna Sara L och Cissi- ska plugga som en tok på förmiddagen så det blir möjligt med lite quality time på eftermiddagen och kvällen :)



Please take hold of my hand, that
I might understand you ...

Kommentarer
Johanna Falk säger:

Nästa gång vinner vi centrar, watch out!

2008-11-18 | 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback