"Det finns alltid en väg tillbaka, bara följ dina spår"

Tentan är nu äntligen över, eller ja det var den redan igår men har inte riktigt hunnit skriva.. satt och skrev i 5 timmar, trodde väl aldrig att jag skulle sitta så länge men det tog sin tid helt enkelt... trots att jag var helt slut efter tentan så sturde jag kosan in mot stan och det var riktigt längesen jag var där och igår insåg jag varför: SÅ MYCKET FOLK!!! Jag drev omkring typ 1½ timma å sen blev det buss 526 hela vägen hem till edsberg- lovely!
Så tacksam över att det var onsdag igår för jag hade inte pallat att träna så att tillbringa kvällen i soffan framför en film och musik är inte helt fel... såg andra filmen av Narnia, den typen av action och spänning är helt klart på min nivå... klarar ju inte mer, haha :P Sen ör ju Disney i allmänhet väldigt bra, musiken är ju helt magisk.. började lyssna på massa gamla disneylåtar igår å det är det som spelas just nu också... får ta det lite lugnt med julmusiken nu, kommer ju bli en hel del i helgen... 8 timmar till svedala på lördagen och 6-7 timmar hem från hylte på söndagen- wiiieee! Nä, men resan skall bli mys, mys, mys, jag gillar ju att åka buss så varför klaga liksom- men kanske ska låna andras musik också så jag inte tröttnar på julmusiken... eller går det förresten att göra det!?

Idag var jag i skolan 2 timmar, ännu en ny kursstart, men dock sista på den är trista hösten så nu är det bara highway mot jullovet :) Håller på att tvätta och snart ska jag prova min outfit till maskeradträningen ikväll.. kommer bli så roligt att få klä ut sig! Men vi måste göra en riktigt bra träning eftersom det är den andra och sista för veckan, vi är ju lediga imorgon eftersom vi ska åka så tidigt på lördag å då kanske det inte är så bra att träna till tio... men mina tjejer tränar ju som vanligt så jag ska ner och köra gärnet med dom, kommer nog bli defenseträning.. det behöver dom!

Morgondagen avslutas med tårtkalas uppe hos Emily å sen tidigt i säng för att orka att gå upp vid fyra på lördag morgon... skulle vilja se Mamma Mia också, nu när jag ändå har den hemma liksom! Får bli antingen idag eller imorgon å sen självklart på lördag i bussen... varflr inte köra alla tre? Den filmen kan väl inte se för många gånger!!

Dax att hänga tvätt- tråååååååk!




Just take my hand
Hold it tight
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback