Brrrrrrrr!

Idag har det snöat här i Sollentuna och den låg faktiskt kvar en liten stund så nu har jag börjat smyglyssna på julmusik för nu tycker jag att det är vinter och jul snart :)
Blev ett inköp idag i Kista- svarta jeans.. jag har ju alltid velat ha det men inte riktigt orkat ta tag i det.. så idag gick jag in på HM, tog med mig ett par jeans in i provhytten och de satt som en smäck, så grymt skönt att inte behöva prova massa olika! Jag är ju fortfarande lite med i våga-vägra-jeans klubben men det börjar bli kallare och kallare ute så tyckte att ett par svarta jeans fungerade som ett bra komplement liksom!

Efter Kista blev det ett nytt besök på Töjnavägen 40 där mina söta skåningar Falk & Berg bor.. en kopp vaniljte och lite brownies + kvällens höjdpunkt: Bonde söker fru.. en onsdagkväll kan inte bli mycket bättre tycker jag :)
Tyvärr är bussarna därifrån inte de bästa så jag fick sitta ute i kylan i typ 20 minuter och vänta på bussen, nu ca 40 minuter efter at jag kommit hem fryser jag fortfarande om mina tår- brrrr!

Nä, nu får det bli en kopp te till så jag får upp lite värme i kroppen :D


Snö och kallt i Norsjö under vårt första besök där :)



Kommentarer
saraL säger:

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! woho! (vi måste lysna på peter jöbacks julskiva i bussen nästa gång ) den är lovely! haha

2008-11-20 | 14:35:32
Bloggadress: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback