Sommar!

Bara att glömma allt som har varit, dvs min dåliga uppdatering bland annat och blicka framåt- mot sommaren!!
Har hänt mycket trevligt de senaste veckorna, med både bröllop, härliga dagar på praktiken och många svettiga pass i sollentunahallen.. .blandad kompott helt enkelt!

Igår var för övrigt en mycket bra dag som började vid halv sju med en uppfriskande morgonpromenad/löprunda/fyspass, ja jag blandade lite allt möjligt för att väcka kroppen där på morgonkvisten! När jag kom hem hade lina också varit ute på promenad och hon hade plockat blommor som doftade så gott.. sen blev det musik och frukost på balkongen innan vi åkte iväg till Mörby för att möta upp Emma.. underbar musik hela vägen ut till Ropsten där vi tog en paus och inte vilken typ av paus heller! Vi stannade på en Shellmack, öppnade alla dörrarna i bilen, satte på högsta volymen på stereon och började latja med en beachvolleyboll- klockrent! Anledningen till stoppet var att vi skulle hämta upp Bea för att sen åka vidare ut till Bosön för try out. Träningen gick väl sådär, man har tappat så mycket, vill inte ens tänka på hur dåligt det kommer gå i landslaget :S
Underbar buffé efter träningen och sen två timmar i solen med kaffe och senare även glass, dessutom var det ett härligt gäng som satt där och snackade bort tiden- lovely! Sen fastnade vi i köer hela vägen från Ropsten till Universitetet, suck suck suck... hemma vid halvfem och sen iväg vid sex igen för grillkväll på badberget... det var ju också helt underbart att äta och dricka gott med härliga människor- måste vi göra om snart igen!

Idag ska jag fortsätta packa inför den stora flytten som äger rum den 1 a juni, hur det nu ska hinnas med är ett grymt stort problem men det är väl bara att bita ihop och längta till den 5:e juni då allt är över och jag ska börja mitt två månader långa sommarlov hemma på västkusten.... vill att det datumet skall komma nuuuuuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback