Tillbaka till verkligheten!

Idag var det dax för skola igen och som vanligt är jag sådär lagom motiverad att åka heeeela vägen in till skolan efter ett lov. Så härligt att bara få vara ute i Sollentuna hela dagarna och slippa allt vad pendeltåg och tunnelbana heter! Men näh, jag fick vackert pallra mig in till skolan och det kändes ju bra att Alex var där och hon hade en deppdag idag så jag hakade på henne och vi var inte så fokuserade under Sörens lektion- illa illa, hihi!
Bästa var att hela gänget drog och köpte billigt lösodis på rasten, tack för den idéen Fredrik, gjorde ju att andra halvan av lektionen gick mycket lättare. Sen har vi fått pussla om lite i våra kryssningsplaner, nu blir det nog sent i maj som vi drar till Åbo och partajar, ska bli mycket roligt vill jag lova- särskilt om Rasmus är bartender ;)

Nu är det typ 1½ timma kvar till jag ska pallra mig ner till hallen för gym och bollträning. Drar dit lite tidigare så man kan sitta och slappa och snacka skit innan det är dax att börja svettas, haha... Hoppas på en bra träning idag, är ju på tiden att alla börjar tagga till nu när det är semifinaler som väntar :D:D

Annars finns inte mycket att säga.. längtar otrligt mycket efter värmen just nu men den känns långt borta för vi har snö fortfarande- buhu... nog att alla har tjatat om klimatförändringar och milda vintrar men inte ska man väl behöva ha snö i slutet av mars!?!?
Bara för att jag längtar så mycket avslutar jag med lite härliga sommarbilder- njut av värmen!

image78

       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback