Solen skiner =)

Idag vaknade jag av solen sken in genom mitt fönster och jag kände redan då att det här nog skulle bli en bra dag!
Åt en god frukost och tog det lugnt men jag hann ändå med bussen som gick tidigare än vad jag hade planerat igår kväll när jag ställde väckarklockan. Bussresan förgylldes av att en hel skolklass kom in och det satte sig en liten söt flicka brevid mig. Framåt som barn är så frågade hon självklart vad jag hette och hon själv hette Rebecka och dom skulle till Sjöhistoriska museet på utflykt. Bara detta gjorde ju att satt och  log hela vägen in till Handelshögskolan. Barn kan verkligen förgylla vardagen!

Nu sitter jag i biblioteket på skolan och har skrivit klart min mattetext och förberett mig inför redovisningen som vi ska ha snart. Kommer nog gå bra hoppas jag :S Ska hinna iväg upp till matteinstitutionen också och lämna min text, men vi börjar inte förrän om en halvtimma så det ska nog bli bra!
Efter skolan idag bär det av till AktivRehab och Niklas som ska trycka och klämma lite på min rygg. Jag är lite nervös över att gå dit för jag vet att han kommer skälla på mig för min dåliga hållning men jag har faktiskt övat- jag lovar! Jaja, det ska nog gå bra, alltid lika gött att få ryggen knäckt i allafall!

Ikväll är det träning 18-20 som gäller.. Ska bli gött att träna vidare inför semifinalerna och jag blir mer och mer taggad för var dag som går. Sen kommer vi väl få ha någons mobil uppkopplad mot hotline för herrarna är ju i Örkelljunga och spelar match, den matchen börjar 19.00 så ni som bor i söder åk och hejja på Sollentunas herrar!!

Imorgon är jag ledig.. eller nja, jag ska skriva klart en svenskatext men det går nog ganska fort så sen ska jag nog ta mig en promenad in till Sollentuna centrum och shoppa lite.. måste ju köpa grönt nagellack till helgen, har hittat ett på Lindex, det får väl duga... kommer va grym i mina röda och gröna naglar- äkta junis i allafall, haha!

Då så.. nu börjar dagens allvar... men jag möter lätt dagen med ett leende på läpparna :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback