Lördagsmys!

Idag var jag inte sådär pigg och utvilad som jag hade hoppats på när jag vaknade, men men, det kanske är blir bra ändå! Pallrade mig upp och åt frukost med Lina iallafall och vi var riktigt pratglada för att vara så "tidigit" på morgonen :P Nu har jag fixat och onat lite och precis pratat med Emily, hon låg lite efter i tidsplaneringen så vi skjuter upp vår avresetid typ en timma.. men vad gör det, jag har ju plugg, plugg, plugg att ta tag i!!
Sen ska vi åka iväg till Stinsen och kolla in dom nya affärerna som har öppnat, vi ska fönstershoppa och äta glass... fast kanske göra lite riktigt shopping, måste vara sjukt snygga imorgon när semifinalerna börjar- fast det ska väl inte vara några problem!

Ikväll får vi se om det blir film hemma hos nån eller om vi ska slå på stort och gå på bio.. beror kanske på hur mycket pengar vi gör av mig idag, hihi... kommer iallafall att bli en mycket bra uppladdning inför semin imorgon!

Imorgon spelar ju herrarna sin tredje och förhoppningsvis sista semi. Dom leder ju med 2-0 i matcher och förra gången utklassade dom ju Örkelljunga så vi kan ju bara hålla tummarna för att dom knyter ihop säcken och tar sig vidare til SM-FINAL! En annan liten bonus som finns med om dom vinner är att då kanske dom åker ut till Vallentuna och hejjar på oss, vi behöver ju allt stöd vi kan få i Tellushallen! Så imorgon får ni hålla tummarna först klockan 14.00 för herrarna och sen klockan 17.00 för oss, eller ännu bättre- kom och hejja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback