Jag & Zlatan forever :P

Idag är det en alldels fantastisk onsdag måste jag säga!

Träningen igår gick relativt bra ändå.. kommer knappt ihåg vad vi gjorde, hmm.. jo, Hodor var ju med och fick agera alla möjliga damspelare under träningen, fast den mesta av tiden fick han vara "Petra" vilket gick galant! Gym innan var ju också mycket trevligt, jag och Sara som ingår i den röda gruppen jobbade på som vanligt och vara klara i tid så vi hann dela på en apelsin också! När vi kom ner i hallen så var herrlaget igång och skvallrade, man kan inte tro att dom är sådana skvallerkärringar men att dom är.. och det är vi tacksamma för ;)
Sen är det ju bara så att vissa dagar är man ruskigt glad över att ha ett herrlag, tex som igår när de lämnade lite mat till oss som vi kunde käka efter träningen, uppskattas alltid! 

Skoldagen idag var sjukt soft.. bara matteredovisning med Inger som gick galant och järngänget är ju alltid lika på gång som vanligt.. hoppas att dom kan komma och kolla på vår semifinal på onsdag för att sen åka in till universitetet och ta en cider! Men först måste vi ju klara av två hemtentor och en muntlig redovisning till, men efter det så är det lugnt ett litet tag framöver!

Läste en ganska rolig sak i Metro idag. PÅ första sportsidan så är det en stor artikel om Zlatans knäskada (som är ett hopparknä, precis som jag har, haha) som det har skrivits så mycket om. Och vilken läkare har han då inte varit hos om inte Professor Håkan i Umeå, den läkaren som gav mig och Nenne en massa sprutor för våra hopparknä. Det har ju stått så mycket om att Zlatan kan inte spela och gid vet allt så nu kanske alla fattar att hopparknä faktiskt är en skada, och det gör sjukt ont! Men lite coolt är det ju att jag och Zlatan har haft samma läkare, Håkan är bra han!

Igår innan träningen började jag fundera igen, ojoj... man får inte säga sådana saker till mig just nu, funkar bara inte... fast att alla är muppar med stort M kan vi ju bara hålla med om men ändå... och att Lina har allt skvaller gör ju inte saken bättre.... eller? Jaja, det tåls att tänka på det där, får ha ett nytt snack med L nästa gång vi ses helt klart!

Sen måste jag ju bara säga att jag saknar dig: LENA, LENA, LENA, LENA, LENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback