1-0 Sollentuna!

Har precis kommit hem från hallen där det har varit den första semifinalen för herrarna. Vilken match det blev till slut och helt fantastiskt att herrarna faktiskt vann! Dom ledde ju med 2-0 men Örkelljunga har ju vänt förr och man kan ju inte vara lugn i allafall så det blev en femsetare som visserligen kändes ganska lugn under femte set!
Man blir så sjukt taggad av se herrarna spela för dom har så mycket roliga saker för sig så jag och Sara satt ju och taggade som tusan.... synd bara att vi inte har match förrän på söndag- suck! Men nu vet vi ju att vi ska få möta Elverket så nu är det bara att ladda, ladda, ladda som gäller i veckan... Var ju grymt roligt att spela semifinaler förra året och jag är säker på at det blir minst lika roligt i år. Då var det Örebro som stod för motståndet och jag minns min blockut på dig Matilda (vet ju att du läser...) på matchbollen i första semin, hihi... sen fick jag mest komma in och vara snygg i dom andra matcherna (Elin fixade ju med lypsyl å grejjer)... men vi var lika taggade på bänken! 

Annars ska man tillbaka till verkligheten i morgon med skola och allt.. men skönt att det bara är halvdagar hela veckan, det blir liksom en mjukstart utan dess like... fast har visserligen massa hemuppgifter att göra men dom ska jag fixa på onsdag och torsdag så det blir great!

På lördag kommer det nog bli tacokväll + filmmys med laget om allt går som det ska.. det gäller ju att vi börjar ladda och det gör man ju bäst med en grym film, god mat och härliga lagkamrater- hoppas på att alla kan komma bara!

Drömmer så mycket konsitgt för tillfället, vet inte riktigt vad det beror på.. måste försöka börja om på nytt, men mina drömmar vill inte det samma, haha.... det är visserligen ganska roliga drömmar och man blir allt lite fundersam när man vaknar, jag har mycket att stå i på nätterna verkar det som i allafall :S 

Kommentarer
malinkaa säger:

Heeej! Samma här, håller på och drömmer en massa skumt varje natt. Senast drömde jag att vår spiker glömde att ropa in mig på inspringningen innan matchen (som har gjorde typ alla matcher förra året) och därför fick jag inte va med och spela utan var tvungen att stå bakom de gröna "gardinerna" i idrottshuset. Det var sådär roligt! haha. Saknar dig hjärtat!

2008-03-24 | 22:59:30
Matilda säger:

Jag har då inget minne av att nån någonsin ska ha slagit block ut på mig... men det kanske var fel domslut eller nåt ;) Lycka till i semin!! vi ses 15 maj :)

2008-03-27 | 13:25:43
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback