Sommarträning

Idag har varit min lediga dag och jag är verkligen grymt bra på att få dagar att rulla iväg utan att få något vettigt gjort.. men man kanske ska njuta av att faktiskt kunna göra det ibland utan att missa massa saker som man borde ha gjort liksom..

Jag gav mig iallafall ut på en löprunda idag vilket jag är mycket nöjd över.. åkte ner till Plönningeskogen och sprang omkring som en dåre.. så mysigt att vara helt själv i skogen och bara kunna njuta av naturen.. sen åkte jag upp till katterna också, är nämligen kattvakt den här veckan så jag åkte upp och gosade lite med dom innan jag åkte hem och duschade.. annars har kvällen lett till en hel del skratt med familjen, kort kan vara så roliga att titta på ibland..
 
Jaha, imorgon blir det Västergård för att hälsa på mina lägerledare från Stockholm.. sen blir det en kväll som tillbringas på Ica Maxi i kassan.. men jobbar bara 16-21.30 så det komer nog gå ganska fort iallafall :)
På torsdag blir det en tur ut till stallet på morgonen för en tur i skogen med min lilla pålle, hoppas att hon sköter sig så det blir en trevlig ridtur!!

Hoppas på att det kanske kan bli Karlskrona till helgen.. antingen med Emily eller med lite engelholmstjejer, eller varför inte blanda det bästa av två världar och ta med dom allihop!? Hoppas på en toppenhelg men det är lååång väg kvar innan det är spikat och klart!

"Jag växte upp blev kär i en småstad.. hur jag vrider å jag vänder det så kommer jag tillbaka igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback