Beach-SM 2008

Ja.. den helgen inleddes med en mycket trevlig grillkväll hemma i Harplinge med människor som jag tycker grymt mycket om, att sitta ute på altanen med sina vänner och bara njuta av vädret och lugnet här på kandet är något av det bästa som finns... så med en sådan toppenstart kunde väl inte helgen bli sämre!?

Åkte upp till Falkenberg på lördagen och gled upp på hotellet där Lena och Magnus bodde.. grym utsikt över CC och man hade en bra överblick över stranden.. men sociala som vi är så gled vi ändå ner till stranden och dagens mingel brjade.. det är verkligen så mycket folk man känner som är i Falkenberg den där helgen. tar så lång tid att ta sig fram där bara för man måste stanna och prata med folk hela tiden.. visserligen inget att klaga över för det var många av dom jag träffade som jag saknat massor under sommaren!
Hann med en resa in till city också, skulle blivit thaibuffé men marcus insåg att det var lite stressigt till matchen så han fick sig en baguett medan vi andra shoppade loss på Ica, systemet och sen tog vi en hamburgare med oss till stranden... Festen började tidigt uppe hos oss och vi gled sedan ner till banketten och käkade och umgicks en stund.. men sen fick det ändå bli en väng till hotellrummet för mer partaj innan vi drog ner och dansade.. var inte många som dansade men elin, jag och lena körde ju "Carddealer" och vi var iaf grymma på den! Festen dog tyvärr lite väl tidigt me, men.. så blir det ibland :)

Uppe med tuppen som vanligt, klockan 07.00 var väl jag nere och tog ett morgondopp å sen satt jag på balkongen och väntade på att folket skulle vakna... jag förstår inte varför jag inte kan sova på morgonen, men efter två timmar på balkongen så vaknade rummet till liv och det blev frukost med pannkakor och frukst...
Dagen tillbringades sedan nere på stranden, vi var nog ganska trötta allihop men vi höll ut hela dan och tur var väl det då det var riktigt bra matcher som spelades.. tillslut var ändå finalerna spelade och det blev ett SM-guld till Halland, gött Marcus ;) Å jag och lena fick ju som vanligt tårar i ögonen, man kopplar allt till när vi vann SM-guld liksom, men måste säga att det var mer glädje då.. fast så blir det kanske när man är typ 15 pers om är helt galet glada, haha...

Är så tråkigt när helger som denna är över, man har sett fram emot den så mycket och sen är den bara över.. det blir så tomt på något sätt... underbart väder, fantastiska människor och bra beachvolley- vad mer kan man önska!? En helt sjukt bra helg helt enkelt, och nu laddar vi gärnet inför Tourfinalen som går i Halmstad... å just nu är vi ett litet gäng från Sollentuna som ska dit och mysa och se bra beach... Men innan vi är där är det tyvärr 7 arbetsdagar kvar, men det fixar jag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback