Vårkänsla!

Ja, idag gick jag upp lite för tidigt för att inse vilken härlig dag det skulle bli... klockan ringde 06.45 och det var dax för tvättid.. men allt eftersom timmarna gick så började morgonsolen stråla in genom mitt fönster vilket var undebrart! Slappade fram till tolv innan det var dax att tag i mitt liv och börja ladda inför matchen idag! 
Vid kvart i två ringde Karro och frågade om matchen börjar klockan två.. lite panik fick jag där men lugnade henne och hela Svedala med att matchen inte börjar förrän 17, så dom kunde andas ut!

Knatade iväg till hallen och jag hade bara min dunväst, snacka om vårkänsla alltså! Kom och tänka på när jag och Lena glassade i solen under slutspelet förra året, underbart var det! Herrarna vann ju också idag, 3-2 mot Lugi- GRATTIS!!!
Matchen gick vägen och tur var väl det, vår första vinst 2008, välbehövlig vill ag lova!! Karro fick paket och champagne av oss i laget idag, man fyller ju bara 20 år en gång i livet!

Imorgon ska jag till skolan igen för att redovisa sagotemat, inte så tungt faktiskt, ska bara läsa andra halvan av "Flickan med svavelstickorna", slutar klockan 12 och sen är jag typ ledig hela veckan, ska bara sitta hemma och skriva på mitt paper.. ska bli en riktigt trevlig vecka hoppas jag på!
Jag, Emily och Sara ska ha godisförbud nästa vecka också, kan bli spännande att se hur det ska gå, straffet om man fuskar är 40 minuter i stepmaskinen och det är sjukt jobbigt, så jag ska vara grymt bra!

I want somebody
Who will put their arms around me


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback