Vad hände 2007?

En hel del saker hände under det förra året, och igår när jag satt och summerade mitt år med Sara så insåg jag att det hänt mycket trevligt!! .... och en del mindre trevliga saker...

* Flyttat till Skyttevägen 25
* Förlorat ett GP-guld
* Börjat plugga på Lärarhögskolan
* Varit riktigt sjuk en vecka (händer typ var 10:e år)
* Elsa föddes
* Utekväll med laget på Mongolian
* Spelade ett helt fantastiskt slutspel
* SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD
* Spelade mitt sista J-sm
* Spelade mina första A-landskamper
* Åkte till Ungern
* Klubbfest med rookietal
* Underbara bussresor med Sollentuna
* Sommarlov hemma i Harplinge
* Jobbat på Ica Maxi
* Ridledare på Västergård
* Ramlade av Yavannah och gjorde illa knät =(
* Semestrade på Mallorca

* Flyttade ihop med Lina

* Torkat matchkläder med strykjärn på Scandic

* Varit sentimental

* Tränan en himla massa

* Roadtrip till Linköping

* Fått hem Fliza

* Vunnit Svenska Cupen

* Varit i Oslo

* Fått ett kusinbarn- Axel <3

* Haft en underbar jul

* Mysiga promenader med Emily
* Fått ett nytt smeknamn- Kärsher


Har nog hänt mycket, mycket mer men tror nog att detta frå räcka =)

Och håll i er- 2008 ska det bli det bästa året någonsin!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback