Örebro är nice!

I söndags åkte vi till Örebro och det blev ett bra slut, men oj vad det satt långt inne!

Bussresan ner gick mycket bra... vi glodde mest i Casallkatalogerna, vi kan snart hela den utantill, hehe... sen var det ju ett stopp på Dinners, och och vilken rusning det var där! Blev lax till lunch- mums! Kaffe på maten och en läkerol ask rikare åkte vi vidare till slutmålet... På sista biten gjorde vi även vårt obligatoriska bus, nu snodde vi Johans skosnören (dessa hade elin och Adi i håret sen under hela matchen, haha).. Blev en aning försenade till Idrottshuset men det löste sig ändå, en kort och intensiv är bättre än en lång och utdragen, eller hur var det nu Malin?  

Matchen gick väldigt mycket upp och ner, jag insåg verkligen hur mycket av volleybollen som sitter i huvudet... att kunna bli totalt utklassade i ett set för att sedan krossa dom i nästa, förstår nte hur det hänger ihop, men men... Det var sjukt långa bolldueller, tur att Elin knöt skorna efter dom, eller hur Aida!? Var iallafall mycket trevligt att vinna, men ingen minns hur sista bollen gick till, så om nån vet kan ni väl höra av er? Är något visst att vinna i Idrottshuset faktiskt, och det var ju ett bra tag sen vi förlorade där sist så dit kommer vi gärna tillbaka... och svaret på frågan malin tror jag verkligen är att jag gillar Idrottshuset!!

Hemresan gick bra... stannade på McDonalds (vilket jag uppskattade för första gången den här säsongen) och köpte självklart godis också.. sen såg vi film hela vägen hem till huvudstaden, var hemma typd vi halv elva så det var en lagom resa! Stoffe börjar bli nervös nu vad gäller skor och bus som vi hittar på, fick ett utbrott vid Fridhemsplan när han trodde att Elin hade tagit hans skor som sedan visade sig ligga i hans väska. haha... Vi är helt klart BÄST på att driva med våra coacher, och att dom aldrig lär sig!

Läget annars är stabilt... kom på mig själv att gå och småle när jag gick hem från bussen idag, undrar varför jag var så glad, hmm!? Har ordnat nu också så att jag får åka hem redan på fredagmorgon, nu blir det verkligen lönt att åka hem.. ska bli underbart att åka hem och mysa med familjen, ska kanske på valpträff med Fliza, och sen kanske till GeKå´s med mamma... kommer sjävklart klämma in ett besök i stallet också- lovely!

Hittade lite härliga gymnasiebilder som jag bara MÅSTE lägga upp... saknar er!


image66


 

    

Kommentarer
Malinka säger:

Guuud vilka underbara bilder! Jag vet föresten hur sista bollen gick till, mohahaha men det kostar om du vill veta =P och ja, kort, hårt och intensivt så man slipper lida så länge =) MISS YOU

2008-01-29 | 22:36:25
johanna larsson säger:

Gekås på lördag?? Det ska jag!

2008-01-30 | 12:36:46
malinka säger:

föresten, varför ser det ut som att jag har bölat på bilden?

2008-01-31 | 22:48:59
Aidovic säger:

Gött att nån kom på att knyta skorna så man inte avled under matchen...

2008-02-08 | 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback