Nyårsafton

Jag hade inga höga förväntingar om denna dag egentligen och hela dan gick väl åt till att slappa, shit vad jag längtar efter att få börja träna på allvar nu!!
Men vi halvsexsnåret så masade jag mig iväg till bussen, och kallt var det! Det bästa under den bussresan var ju när busschaffisen körde fel- han missade att svänga av mott Kärrdal och det tog ju sin tid att vnda och hålla på, jösses säger jag bara!!
Hem till Emmas mamma och äta mumsig nyårsmiddag- tipp topp! Å så kollade vi på "Grevinnan & Betjänten"- inget nytt år utan den asså...
Vidare till Djursholm och oj vad vi var trötta när vi kom dit, trodde seriöst inte att vi skulle fixa kvällen men sen kom första gänget vid 22-tiden och vi inledde kvällen med Beerpong (man blir verkligen full av det spelet :S).. Hittade min nya vän också- Sara F, en toppenkväll, mycket tack vara den här pinglan =)

Vid tolvslaget var det dax för jordgubbschampagne (OBS: med överdrivet franskt uttal, Sras farfarsfar var franks haha..) och en massa nyårspussar! Skålade om att 2008 skulle bli det bästa året någonsin, kan ju hoppas att det håller... blv inget nyårslöfte för min del i år, bryter dom ändå bara ;)
Kvällen avslutades med Sanning/Konsekvens och det var ganska kul att se hur mycke Björn kunde svanka, hur stor mage Henke kunde få och en massa annat skoj!
Å så ringde Lena också och vi kom återigen på hur mycket vi saknade varandra och vi lyssnade på kycklinglåten och en massa annat tokigt, hihi. men snart ses vi på GP :D:D:D
Bussen tog mig hem från Djursholm vid 01.31 och jag slocknade hemma på Skyttevägen typ en timma senare..
Sammanfattning: EN MYCKET LYCKAD KVÄLL!

image58
Två partybrudar som gjorde kvällen till en kalasbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback