Klar med hemtentan!!

Idag klockan 12 var jag färdig och hör och häpnad jag blev ganska nöjd med mitt arbete! Det trodde jag verkligen inte i tisdags när jag började jobba, men skam den som ger sig! Jag hoppas bara att vår lärare hittar något som är bra i den också, refererade ju till hennes bok i allafall en gång i uppsatsen så det borde hon ju vara nöjd med =)
Annars har min dag inneburit en del slappande, kollat på skidskytte men det gick då inge vidare för herrarna idag, bättre lycka i jaktstarten helt enkelt!

Nu kokar riset och det ska bli Tikka Masala till middag innan jag ska ner till hallen.. kanske ska gymma med Sara innan videostunden med Niklas, men får se om jag orkar.. det brukar bli såå jag blir kvar på läktaren tillsammans med Em, är ju så skönt att bara sitta där, snacka skit och äta frukt.. Men man måste ju vila sig i form för att göra en bra träning, det är i allafall vårt motto! Video med Niklas också ja- alltid lika bra... sen blir det 1½ timmas träning... hoppas att Warner är tillbaka, vi behöver göra en bra träning idag så vi kan spöa skiten ur Falköping på söndag (Fast vi tycker ju om er ändå brudar- iallafall efter att vi vunnit ;P)
Herrmatch på söndag också, dom möter Örkelljunga hemma i sporthallen.. så det blir till att käka lunch och kolla in den matchen.. är ju lite gymnasiefolk som är med och lirar och ska bli spännande att se våra herrar med.. känns som det var ett tag sen.. fast var ju på GP, men den turneringen har vi ju glömt!

Sen måste jag ju hälsa till mina vänner nere i Ängelholm (vet att ni är trogna läsare)! Ett enormt lycka till på söndag, ska hålla tummarna för att ni krossar dom andra 08-orna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback