I wonder how, I wonder why....

- Tvätten är avklarad - Plugget är avklarat - 

- Ska packa inför ikväll - Ska fixa mat -
 

Undrar hur allt detta märkliga faktiskt kan komma sig.. är som en annan person vid vissa tillfällen just nu... undrar hur, undrar varför och framför allt undrar jag om det verkligen är lönt att ha det så här!?
Kommer det alltid vara på der här viset, kommer vi att komma frammåt eller kommer det som hänt bara att falla i glömska.. vad önskar jag egentligen?
Önskar och drömmer nog om att det kommer gå frammåt, men är jag villig att göra vad som krävs för att nå till nästa steg.. jag tror det, men är så rädd för att inte få bekräftelse på det gör jag gör.. 
Så det är nog bara för mig att fortsätta att längta, drömma och önska.. det kanske kommer ett tecken som visar i vilken riktning vi är på väg... hoppas bara att det tecknet kommer snart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback