Hemtenta!

Ja.. den här veckan ska jag helt koncentrera mig på min underbara hemtenta... jag försöker få den att bli rolig så att jag får lite motivation.. tyvärr bärjar den sina nu vid halvtretiden- suck!
Den handlar om tidig språkstimulans och olika läsinlärningsmetoder vilket i sig är ganska intressant men det är bara så sjukt jobbigt att sitta frya dagar i sträck och bara skriva, leta cittat, skriva och leta lite felr citat... usch usch usch! Det som dock är mysigt med att sitta hemma är att man kan dricka massa te och bara mysa, ställer för att behöva ta sig in till skolan och känna av all den stress som Stockholmarna lever i- räcker gott och väl med min egen!

Annars är det träningar som vanligt den här veckan, igår var det styrketräningen och 1½ timmas boll som stod på schemat och det var en väldigt rolig träning =) Gymmet gick bra och sen var det ordentligt med tävling på träningen, men det är gött att vi kan vara lite bitchiga ocså, det behöver vi- det gynnar oss som Elin hade sagt ;)
Tyvärr finns det inget varmvatteni duscharna i hallen.. tur för oss att Johannes kon ut ur duschen och meddelade oss detta innan vi själva behövde uppleva det! Bra att man bor nära så man kan duscha hemma!

Idag är det slapp kväll.. ska plugga som en liten tok fram till typ 19.00 å sen ska jag gå ner till Ica och köpa lax- ska lyxa till det med lax, sås och ris idag- yummie! Sen pga. vår godisförbud blir det ingen godispåse ikväll utan ska köpa grönsaker och dippa istället... minst lika gott (eller jag försöker övertala mig sjäv om att det är det!).. Hoppas på att ska gå något bra på tv också som man kan slötitta på!

Was that a lovesign? 

Kommentarer
Cissi säger:

morötter och vitlöksdipp! AH! skulle fan kunna leva på det. haha

2008-01-16 | 22:11:38
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback