Casalltest!

Idag mår min hals mycket bättre.. fast rösten på morgon är inte att leka med, Elin tycker att det låter som jag kommer från Småland när jag har den där härliga hesa rösten, jeg vet inte om jag håller med, men det kanske ligger något i det, haha...

Idag begav vi oss in till stan- jag, lina, elin & sara.. vi började i Cassalbutiken vid stureplan för att sedan dra vidare till NK. Vi hittade så sjukt mycket fina grejer, det kommer bli dyrt det här, hmm.. men det är lika bra att passa på när vi ändå har 50% liskom... Sedan käkade vi lunch, jag åt sushi för andra gångern, fast jag fuskar ganska bra och äter bara den vegetariska varianten, hehe... men nån gång kanske jag också lär mig!
Fick reda på massa bra och intressant info om "Hästen", han växer verkligen i våra ögon för varje gång, hoppas det blir något där!
Jag och LIna strosade en stund på stan sen och jag bytte mina skor (som gick sönder igår :( ) och lämnade tillbaka min kjol... vi var väl hemma vid fem och nu har vi lagat mat och jag har färgat Lina´s hår, hoppas det blir bra!! Har stekt lite pannkakor också- mums!

Imorgon ska jag och Lina upp klockan 7.00 och tvätta.. kan nog bli ganska mysigt ändå med tidigt morgon och mysfrukost med min roomie, woohoo! Sen drar vi väl till hallen vid tjugo i elva för att sedan åka till Örebro.. och vet ni vad det bästa är? Vi käkar på Dinners i Arboga, därifrån har vi många underbara minnen!

Idag torskade killarna vilket kanske inte var allt för lyckat, tur att vi inte ser dom förrän på tisdag, kan nog vara lite tryckt stämning där just nu.. kul att Jonsson spelade så mycket,(!!) tråkigt att andra fick stå på bänken dessto mer :(  Förresten så funderar vi på att åka på kryssning till Tallin nästa helg för vi är lediga (så har ni inget för er så följ med vet ja!!) och då bjöd vi självfallet in herrlaget.. jag och lina skickade bästa sms:et ever:

"På tal om torsk.. Lust att dra till Tallin nästa helg? Damlaget drar på kryssning med MS Romnatica och vi behöver lite manligt sällskap :D Det är lugnt, ni hinner hem i god tid till er match, vi har kollat :) Bring the team!"

Vi får väl se om dom hänger på ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback