Årets första semla!

Idag har jag varit ledig och det uppskattades verkligen.. inte för att skolan är så tråkig men bara skönt att slippa åka ut till universitetet och frysa som en tok när man står och väntar på bussen på stället där det alltid verkar blåsa!
Men jag gav mig ut på en liten resa, in till stan blev det.. och köpte min kjol på rea så den kostade bara 78kr, vilket är ett mycket bra pris måste jag säga.. så imorgon blir det kjol i skolan =)
Sen gick jag till Vete-Katten och köpte årts första semla och en latte... jag satt på samma ställe som jag och Lena satt innan jul, det var en mysig fika då och det var en helt okej fika idag.. fast klart att den hade varit grymt mycket bättre om Lena hade varit där!
Satt och pluggade där drygt en timma, är mycket bättre på att plugga när jag sitter någon annan stans, men det blir dyrt i längden att sitta på fik hela tiden, men jaja... 

Imorgon är det torsdag, då vänder det som jag brukar säga.. då är man ett steg närmare helgen :) I helgen blir till att prova Casall-kläder med Elin och Sara och sen blir det lunch- sushi!
På söndag är det dax för ett besök i Idrottshuset i Örebro, ska bli spännande att se hur mycket längre dom kommit med vad dom nu bygger där utanför.. var ju ett tag sen man var där nu! Hoppas vi äter på Dinner´s på vägen ner, är så himlans gott där.. och sen hade vi väl tänkt att vinna när vi ändå är där, eller vad säger ni brudar!
Å så får jag träffa Malin och Aida, yippie!!!!

Usch, nu är jag förkyld igen.. det verkar växla mellan mig och Lina typ så att en av oss är sjuk i en vecka sen blir den andra sjuk en vecka och så håller vi på... jobbigt i längden måste jag säga!
Jag och Lina hittar väldigt mycket höjdpunkter just nu.. hoppas att det blir Falköping om 2 veckor också, det hade varit roligt, vi blir ju typ 8 pers som åker ner.. jag och lina från damerna, undrar om det blir två herrar också.. hmm!

I can't stop to keep myself from thinking

Kommentarer
Matilda säger:

Åhh, semla. Inte min största favorit men det är så otroligt svenskt och därför helt underbart! Hoppas allt är bra med dig. Skulle säga lycka till på matchen... men Örebro i mitt hjärta säger emot. Hoppas i alla fall att det blir en riktigt bra match :) kram

2008-01-23 | 22:52:32
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se
Aidovic säger:

Klart att VI ska vinna! Ska bli kul att ses, ta med dig ett par semlor hit till Öret..=) Kram

2008-01-24 | 09:28:46
Cissi säger:

fika är alltid mys, jobbigt det där. man får beställa in vatten tillslut.. :P jag ser fram emot ert besök och lycka till på matchen :D kramar

2008-01-24 | 21:59:21
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se
Lena säger:

Ååå vårt fikaställe!! Ja det var en mysig dag vi hade som turister i stockholm. hihi.
Klart ni vinner mot örebro, har ni/vi ju gjort förr om man säger så... :)
Kraaaaaaaaamis

2008-01-25 | 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback