Äntligen är vi igång!

Igår körde vi två pass, bara fyra timmars vila mellan så man va ganska trött på kvällen men ack så underbart det var att komma igång igen!!

Första passet gick väl helt okej.. blockade en massa och spelade även fram en massa boll så våra "middleblockers" kunde hoppa som små tokar, haha... Men en mycket rolig träning som dock resulterade i en ond rygg så det vara bara att ringa till Mr. Lanz, som hade tid en timma senare så jag och Emily kastade oss in i duschen (även hon led av en ond rygg :( ) innan Adis kom och hämtade oss.. vilken tur att han också skulle dit så man slapp åka kommunalt.. Nicklas tryckte och knäckte min rygg och det blev bättre, vilket jag är lika fascinerad av varje gång! Fast tyvärr gör ryggen lika j*vla ont idag men jag hoppas jag överlever GP så får jag åka till Lanz igen sen... snacka om att jag och Emily fick en klump i halsen när han tittar på min rygg och säger: "Jaha du fröken, GP, hmm.... " trodde han skulle säga att jag inte kunde spela eller nått.. men det var ju bara att knäcka lite, haha.. men där var jag nervös, har ju inte direkt nån som kan spela om vi skadar oss liksom!!

Andra passet tillbringade vi i Helenelund, var nästan som att vara på träningsläger... en riktigt rolig träning i en mycket spännande hall.. tyvärr avslutade vi den med riktigt usel servmottagning men tur att man slipper den detaljen i GP.. sen var det en svår hall att lira mottagning i också, fast Lina sa bara att det v dom som va bra på att serva.. och ja, Elin och Lina servar äckligt bra, tur att man har dom i sitt lag :D:D

Idag är det tvätt som gäller och tror till å med att jag ska ta tag i pluggandet, vilket känns väldigt spännande, var ju ett bra tag sen sist! Ikväll ska jag kolla film med Niklas innan träningen, hoppas det ger någonting men det gör det ju altid när Niklas är med! Efter träningen ska jag åka hem till Saras föräldrar och ha SPA, det behövs verkligen!
Sen blir det stan imorgon å på lördag drar vi till GGGGGGGGGPPPPPPPPPPP, woooohooo!! Fast inte samma känsla som förra året, fast det kanske är bra för då gick det ju käpprätt åt helvete, hahaha....     

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback