Shopping!

Idag har dagen tillbringats i Ullared, var inte så mycket folk faktiskt så det var en mycket trevlig shoppingrunda! Jag hittade en kappa, fantastiskt fin, sen hittade jag en massa annat fint också, så det var mycket bra!

Imorgon ska jag ut till Skäpparp och ta ut Bettan på en lugn skrittrunda i skogen, så jag hoppas att stormen har lugnat sig lite iallafall, men Bettan är ju ganska cool så det brukar ju inte vara några större problem att få med henne! Sen blir det nog en kopp kaffe inne hos Malin, och så får jag ju träffa barnen också... Janne är ju bortrest hela helgen så Malin kan nog tycka att det är ganska skönt att någon annan kommer och leker en stund så hon får koppla av, haha... och jag gör det ju mer än gärna!
Sen ska jag hinna med att ha en date med Siri också, vilket är obligatoriskt när vi är hemma samma helg, woohoo! Men det ska nog hinnas med på eftermiddagen, så det kommer bli ännu en toppendag imorgon!

Snart är juen ny vecka också, känns helt okej faktiskt... hoppas på 2 bra dagar på praktiken och sen några trevliga turer in till universitetet, kanske luncha med Laura på torsdag också, måste vi kolla upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback