Lantluft!

Min dag började 04.30, måste erkänna att jag var en aning förvirrad när klockan ringde, men jag tog mig upp ur säsngen och iväg till Arlanda.. Inga problem med att komma med planet och sov typ hela vägen hem. Fast när vi gick ner genom molnen över Halmstad så kände man av stormen kan jag säga, men det är ju bara ett litet propellerplan så det var väntat. Men vi kom ner på marken helskinnade och sen var det bara att ta sig hemåt! Mina underbara hundar är alltid lika väkomnande, dom "pratar" och ylar och skäller om vartannat samtidigt som dom rusar runt som idioter- jag har verkligen saknat dom!
Sen körde jag ut till Kvibille och spanade in mammas nya kontor, blir nog bra när det klart =) Kvibileskolan är en väldigt mysig liten skola, tycker verkligen om att vara där!
Har även hunnit med att äta en semla, dra en snabbis i stan och gå en promeand med alla hundarna. På mindre än 5 minuter lyckades Alma slarva bort sin älsklingsboll så nu kommer det bli kaos på nästa promenad. Jag förstår inte hur hon lyckades för hon brukar alltid ha koll, men hon hittade inte ens den sen när vi letade- typiskt!!

Ikväll blir det god kyckling till middag och mys framför Let´s Dance (hinner ju aldrig se det i vanliga fall för vi tränar ju så det gäller att passa på!).. Är verkligen tipptopp att vara hemma :)

Mina planer för helgen ser väl typ ut såhär:
* GeKå´s imorgon (hoppas det inte är allt för mycket folk)
* Strandritt eller uteritt på Bettan på söndag
* Träffa Siri
* Ut och mysa med Malin och barnen i Steninge (Hedda & Elsa är verkligen urgulliga!!)
* Valpträff på söndag?
* Massa, massa mys hemma!

Hoppas inte stormen blir värre för då är det så svårt att rida på stranden :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback