Dag 1... Stockholm 1948

Dag ett ute på Bosön är nu avklarad och jag tyckte att det gick ganska bra... bilresan gick galant, dock var det hopplöst att hitta parkering men kan ju bero att folk parkerar som virrpannor, tar upp två parkeringsplatser, blir så trött! Men det var verkligen underbar mat och vi fick spana in den kändis: Brottar-Martin som vann Let´s dance förra året, hyffsat nöjda över det spanet =)
En väldigt mycket dötid, eller nä, vi hade trivseltid vilket var väldigt trivsmat faktiskt... Gick lite promenader, kollade casallkatalogen för typp 1000 gången, lekte hänga gubben och mycke, mycke mer.. Det är väldigt svårt att uttala vissa bokstäver på engelska, det skapar förvirring på hög nivå i vårt lag.. det kan vara tex. E, I, Y mfl.... hehe!
Sen var det möte och datavolley i rum "Stockholm 1948" (fick förklarat att det var OS där det året- aha!), var inte så mycket nytt utan mycke gammal skåpmat men alltid bra att få lite uppfräschat minne... 

Dax för träning och vi kom igång lite segt men det artade sig fint och vi hade koll på dom som sprang runt omkring oss, trots hysteriska löparcoacher, vi är inte idioter bara för att vi inte sysslar med friidrott- suck!
Efter träningen när vi skulle ta ner nätet så hade ena stolpen rostat fast i hålet, har aldrig varit med om något liknande. Men Johan tyckte att dom kunde väl spela handboll med stolpen där och Stoffe höll med men tyckte att vi skulle sätta up en lapp där det stod : AKTA STOLPEN! Laura satte upp 3 röda koner runt, det var det bästa vi hittade, haha ;)

Sen ikväll har det varit Melodifestivalen med Elin, Em, Emma, Lina och Bertil.. mycket trevligt! Först pasta och "smulis" (på ren svenska betyder det stekt köttfärs) sen popcorn, godis och cola, en perfekt avslutning på dagen!
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det två bollpass och föreläsning med Bo- yippie!

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive
All I know is the way I feel
When it's real, I keep it alive


  


Kommentarer
Cissi säger:

men så najs hurredu! när jag pratade med johan ville han att vi skulle hänka på er till bosön, men blev ju lite tajt eftersom vi har match imorn.. ;) haha. har vart på bosön en gång tror jag.. då gjorde vi massa tester o så med vallentuna.. som vi aldrig följde upp! väl satsade pengar! haha. nåja, snart ses vi igen! det tycker jag är mys! KRAM

2008-02-10 | 01:25:06
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se
Matilda säger:

Jag förstår av det du skriver att du aldrig försökt parkera eller köra på Cypern. Här parkerar folk mitt i gatan, ingen överdrift! Kan inte du skriva lite väl utvalda engelska uttryck här i bloggen, har glömt så många av dom... vill skratta lite :) Kram

2008-02-10 | 16:32:50
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback