Då var det dax igen..

Jag som var så sjukt kaxig på träingen i måndags för att jag typ var den enda i vårt lag som inte var sjuk, jippie! Men man ska då inte få vara glad särskilt länge för igår när jag vaknade så var jag täppt och snuvig och snacka om att jag svor över detta! Men träningen igår gick ändå riktigt bra, var längesen jag käne att jag kan anfalla men igår gick det bra och jag älsjar Linas kommentar: "Shit vad gött det är att träna när man är förkyld, det rensar ju upp så man kan andas!", haha, det är så vi tänker här i Sollentuna!

Helgen var den bästa på länge måste jag lätt säga... visserligen var det ingen rolig match i lördags men jag och Lina ska vara glad över att vi inte ligger här med varsin bruten fot för det kunde ha gått riktigt illa där i sista set när jag landade på hennes redan vikta fot, ojojoj... måste haft änglavakt eller nått!
Kvällen tillbringade jag på Söder med delar ur dam- och herrlag. Måste säga att vi ett riktigt roligt gäng när allt kommer till, så glad över att spela här i SOllentuna där alla roliga människor finns :) Pratade även med Sigge en stund, han var ute och festade i Lund och var asfull, å då ringe han Matte av nån märklig anledning. Men han kommer hit i helgen så hoppas han kommer på herrmatchen på söndag, var ju längesen man såg Sigge!
Söndagen var gänget från klassen hemma hos Fredrik och åt trerätters middag, drack sprit, åt kex och pratade oerhört mycket skit! Måste säga att våra samtal spårade ut fram emot ettiden, med diverse Freudianska inslag som "donkeypunch" (om ni vet vad detta är så är Fredrik den ansvariga!!) och gamla advokater. Men tack för en toppenkväll gänget!

Den här veckan är vi igång på allvar med vår nya kurs på LHS. Trivs så sjukt bra på Konradsberg och nästa vecka är det VFU, som varar i två veckor och sen är det påsklov... helt underbart ska det bli! Hoppas på att det blir en bra och rolig VFU, men det tvivlar jag inte på, dom brukar vara så goa och glada så!

Nu är mitt stora mål här i livet att bli kvitt min förkylning för i helgen kommer ju LENA och då kan man ju inte gå runt och vara sjuk. Ska in till stan på lördag och shoppa lite och träffa Lena (och polskorna), ska bli så mysigt att ses igen, var ju toklängesedan vi sågs, typ på GP och den turnerning känns väääääldigt avlägsen. Sen är det match på söndag mot just Engelholm, äntligen en rolig match som man kan tagga lite till, var ju längesen vi spelade hemma också så det blir till att ladda massor. Sen blir pizza med Em´ efter matchen också, och hejja fram killarna!

Ps. Vet nån vem Matthew som snackar engelska, bryter på franska och ringer från dolt nummer är så får ni hemskt gärna höra av er, hahaha.... Ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback