Skön vinst igår!

Ja.. igår var en mycket bra dag för oss i Sollentuna, 2 X 3-0 är ju inte fy skam faktiskt :)

Dock var min medverkan i vår match osäker in i det sista.. jag skulle bädda sängen på morgonen precis som vilken dag som helst men just igår så bestämde min rygg för att inte samarbeta längre. Det drog till av bara satan där i ryggen och jag blev stående där i 5 minuter utan att komma nånstans... oj vad jag svor för mig själv, varför skulle det hända just då!? Men med volleybollspelarens bästa vän i kroppen (voltaren) och med saras dunderliniment på ryggen så löste det sig! Matchen blev en trevlig tillställning som vi vann, dock spelade Norsjö upp sig under matchen och det blev onödigt spännande.. men som tur var så redde vi ut det och kunde inkassera 3 pinnar till poängpotten :) jag drog till med en massa servess vilket inte hör till vanligheterna.. blev 11 stycken inregistrerade men skulle tro att det egentligen bara var en 8-9 stycken ;)

Herrarnas match började bra och dom vann första set.. men då blev vi ju genast nervös eftersom det är så det brukar börja å sen bara rasr dom.. men de höll i spelet hela matchen och vann med 3-0, både andra och tredje set avslutades med servess, lite roligt faktiskt.. Johannes drog ju till med en nätrullare för att avsulta andra set, iskallt, haha ;)

Vi firade detta med en mycket trevlig middag på Kruthornet. Dock blev det så mycket missförstånd så det var inte sant vilket ledde till att det blev en dyr middag, men trevligt var det ju iaf och vi va ju ändå 27 pers tillslut :) Det bästa av allt är att den ligger i Edsberg så när tillställningen var slut så traskade vi som bor i "The hood" hem till oss och jag uppskattar verkligen att ha så trevliga Edsbergspolare- Emily och Sebbe, jag lovar att berätta allt för er, haha ;)

Nu har jag jullov, eftersom jag och typ halva min klass skippade sista föreläsningen idag så sitter jag här i skolan och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka ut till Sumpan och göra fystester :S vill bara att den där testkvällen skall vara över så att man kan gå vidare mot jullovet =)
Dock blir det ingen vila den här veckan utan det är full rulle, allt detta skall hinnas med:

* Julmys hemma hos Linda i Älvsjö
* Flyttstäda min gamla lägenhet
* Morgonträning
* Julvolley
* Packa inför min vecka på landet
* Mental coaching?
* Förhoppningsvis ha en lugn och trevlig kväll på onsdag (för att väga upp min stress...)

men jag skall inte klaga, jag har ju faktiskt JULLOV nu :):)..... det enda jag önskar nu är en ordentlig massage för min rygg så hör av er om ni vill ställa upp :P

Kommentarer
Lovisa säger:

Jag kan massera din serevekungen

...om du kliar mig på ryggen lite :P

2008-12-15 | 19:54:25
Bloggadress: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback