Have you ever seen the rain?

Idag var det julklappsshopping som stod på schemat men i slutändan inhandlades faktiskt ingenting men roligt var det och jag har många idéer med mig till nästa shoppingrunda som faktiskt får bli i Halmstad.. eller ja en snabbis hinner jag nog med i Sollentuna centrum på fredag också =)

Shoppingrundan innehöll både lunch och fika, vilket nästan är det viktigaste av allt om man skall orka med en hel dag i stan.. men det blev en hel del promenerande och tänkande kring olika julklappsförslag, dessutom fick vi smaka handpumpat espresso vilket va spännande... dock är jag inget jättestort an av espresso och dessutom så brände jag mig på tungan men annars va de bra!
Va ganska trött när jag kom hem så fick bli en powernap på soffan, tvätt och lite mathandling innan Bonde söker fru. Är nöjd med alla valen där och dom kommer nog få det bra...

Imorgon är en heldag med träning å mys i Spånga så jag tror stenhårt på morgondagen... sen blir det till at hålla tummarna för herrarna som spelar sin sista match för året, borta mot Tierp.. hade varit skönt för dom att få avsluta med två vinster =)

Just nu känns det väldigt bra!


It feels just like you said it would.


Kommentarer
Anonym säger:

Det är dina glasögon! =D

puss och kram

2008-12-18 | 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback