Beach 08

Nu har jag äntligen semester i 2 veckor, ojoj vad jag har längtat efter detta! Tyvärr öser regnet ner och jag är förkyld men man ska inte klaga, jag slipper ju jobba iallafall :)

Igår avslutades beachsäsongen 2008 med lite blandad kompott.. delvis riktigt bra spel och tyvärr en trist avslutning men kasst spel i kvarten, dock under något stormiga förhållanden men det ska inte påverka mig så mycket som det gjorde igår.. är alldeles för mycket som sitter i huvudet- något att jobba med inför nästa år!

Har fullt upp denna veckan också.. blir lunch med Nina imorgon och sen träning (om jag nu inte blir sjukare) med mamma... på kvällen ska typ nio tjejer från jobbet till Bull´s och ha en härlig tjejkväll, kommer bli så roligt :) Sen kommer siri hem från irland på tosdag, tyvärr med en "badly broken ancle" som hon sa, men vi ska nog liva upp stämingen ändå! Sen är det ju tourfinalen hela helgen och det ska bli så skoj.. kommer folk från alla hörn och det kommer bli både mys & fest- toppen! Får lätt bli en öl med elin på torsdag alltså... =)

Snart är det dax för Stockholm igen... känns både bra och dåligt på samma gång- men mest bra :)

"Honey, Honey"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback