Running down into the spring that's coming

Mhm, matchen i söndags gick inte riktigt enligt planerna om man säger så.. jag har börjat fundra om vi verkligen var där över huvudtaget, det kändes inte så! Dock var det en grym uppvärmning som inleddes med att herrarna tog sig till final- GRATTIS! Sen började allt så sjukt bra men slutade i fullständig katastrof!!!! Men imorgon är det match igen så det är ju bara att bryta ihop och komma igen. brutit ihop har jag redan gjort och kommit igen, ja det har jag också gjort, så nu är jag sjuuuukt tagad igen!!
Tyvärr torskade ju våra vänner i Engelholm också, mycket tråkigt! Jag och Marta har ju en plan och den vill vi hemskt gärna ska gå vägen, det gör den nog, vi har bara lite längre väg att vandra!

Igår var jag i skolan heeela dagen men det kändes inte ens jobbigt- bara roligt =) Det är så skönt att man har så härliga klasskamrater som ger så kloka råd, känns bra det här. Sen började vi vårt sista moment på den här inriktningen också, nu inser man hur mycket man har att göra de här två månaderna som är kvar på inriktningen- ojojoj! Kommer vara mycket VFU så blir många roliga dagar med mina härliga små elever, och nu kommer våren och alla barn (och lärare) är så mycket gladare på vårknaten! Men jag längtar nått så sjukt mycket til sommarlovet, då ska jag göra en massa skoj!

Idag är jag ledig vilket kom mycket lägligt! Har både hunnit läsa den litteratur som vi ska ha läst till seminariet imorgon, tvättat massa tränings- och matchkläder och det viktigaste av allt: jag har hunnit att baka en kladdkaka- mums! Var bara med lite sovmorgon idag också för jag pratade med Lena igår och vi hade en del att ta igen så pratade över 2h och klockan var ganska mycket innan jag somnade... men oj vad tycker om den tjejen alltså!
Gillar verkligen att vara ledig när solen skiner, jag har gått omkrng här hemma i kjol hela dagen och mara njutit av den soliga våren som äntligen verkar vara här! 

Ikväll är det tidig träning, också mycket bra! Tyvärr får ju herrarna vår tidiga träning på torsdag men det är det värt! På tal om herrarna så måste jag säga att dom var ett bra stöd i söndags... väldigt många av dom hade pallrat sig till Vallentuna för att hejja. Lite dumt att vi spelade så dåligt men dom har ju sett oss både på våra bra och dåliga dagar så det var bra att prata med dom efter matchen! Dom vet ju hur det kan kännas....

Nä, nu är det dax att äta kladdkaka och läsa min toppen-bok: En flicka som kallas Alice: LÄS DEN!



Sitting here alone with my memories...

Kommentarer
Malinkaa säger:

Vadå tyvärr förlorade Engelholm, HOHO ? =) hihi

2008-04-01 | 18:19:56
malinkaa säger:

haha så länge du fortfarande tycker om mig får jag väl acceptera att du och Marta har kokat ihop något =) miss you!

2008-04-04 | 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback