Man såg att det var en tonåring!

Den härliga kommentaren kom från ett av barnen i F-klassen igår. Dom hade sett en skadad fiskmås på fotbollsplanen och nu hade den tydligen flytt sin väg. Då trodde ett av barnen att den hade gått hem till sin mamma för man såg att det inte var en vuxen fiskmås, man såg faktiskt att de var en tonåring!! Oj vad jag fick koncentrera mig på att inte börja skratta- dom är fantastiska dom där små liven!!
Då har jag klarat av 2 av mina 25 dagar av lång-VFUn och det har gått bra... är ju både i ettan med mina små ettor och sen även borta i fyran vilket är väldigr roligt.. skiljer ju en hel del på eleverna och det är kul att vara med på båda ställena... men mina små juveler i ettan är ju oslagbara, dom är helt underbara!
Blev glass idag på långrasten också, vilket var väldigt trevligt! Bra att man har så härliga kollegor som tar det iniativet, gjorde ju att eftermiddagspasset gick som en dans, haha... men nu är det paus till på måndag, då är det på ett igen!

I helgen skall jag och Emily hem till Harplinge och leva lite lantliv vilket kommer bli tipptopp! Vi flyger hem imorgon kväll och sen på fredag blir det kanske en sväng ut till Skäpparp, klipptid i Kvibille, en sväng på stan och även en utekväll med Siri och hennes vänner! På lördagen är det dax för vår strandritt, som vi har längtat... det blir två fjordingar och vi i den förhoppningsvis varma vårsolen :) Kanske tar en tur till stranden sen med hundarna också, vi får väl se om vi orkar!!

Nästa vecka kommer Lena upp- äntligen blir det te och myskvällar igen som på den gamla goda tiden- sakar det där alltså! Sen är det ju massa VFU, en biokväll inplanerad och kanske en afterwork med klassgänget... sen blir det nog nått annat också men inet är bestämt ännu så man ska ju inte ropa hej ännu, eller vad det nu är mab brukar säga :S

You make me believe anything is possible

 

Kommentarer
Klara säger:

hoppas att du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;)

2008-04-16 | 21:07:13
Bloggadress: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback