Andréa till Skåne, kom

Att vara på besök på Vasamuseet igår var ju grymt bra! Att dessutom ha en persnolig guide som tog hand om oss i typ två timmar gjorde ju inte saken sämre direkt! Alex var en grym guide, hon kunde ju allt och lite till om det där skeppet.. men det läskigaste var när vi skulle stå i den här korgen som brukarde hänga uppe i masten, den liksom "hängde" ut över en av våningarna och det var då jag insåg att jag faktiskt var ganska höjdrädd :S Men, men roligt var det och vårt lilla gäng är ju bara bäst, så himla glad att jag träffat dom härliga människorna alltså!!

Kvällen blev lugn och jag gick och la mig typ vid elva.. men jag fick inte sova så länge för vi tolv så ringde Lena, eller ska jag säga halva Engelholm!? Det var fest där nere vill jag lova och då tyckte dom att dom skulle ringa och prata med mig vilket var en underbar idé! Pratade med alla möjliga människor även en ny kontakt i Jen som tydligen ska berätta nån historia på söndag om B1 och B2 som mötte en hund, haha... Lite märkligt att prata med Tina när alla var dragna men jag lovade henne att ha festat klart till landslaget börjar för vi kom fram till att i landslaget skulle jag vara sjukt bra, kom! Tack för det samtalet tjejer, känns fint att ni där nere i södern tänker på mig- vi ses på söndag!

image84


Idag skall jag in till stan alldeles strax, känns som att jag ränner där typ hela tiden, men det är vål då det ska vara när man är ledig, eller!? Skall i allafall fika med Niklas och prata om säsongen som varit å så.. känns väl helt okej som lördagsaktivitet, hoppas att jag httar nån fin klänning också som jag kan ha på mig på Axels dop nästa söndag.. Sen kanske det blir middag och fest hemma hos Laura ikväll.. dock är jag inte alls sugen just nu men vi får väl se hur det känns lite senare, kanske blir toksugen frammåt kvällen.. men annars stannar jag nog hemma och bara laddar inför bussresan imorgon!

Usch och fy vilket tråkigt väder det är i Sollentuna idag =( Jag vill ju ha vår oh typ 20 grader varmt men icke.. när vi vann SM-guld förra året var det ju typ sommar och vi gick omkring i tights och t-shirt, det kommer nog inte årets guldlag få uppleva... Men jag lyssnar på Gyllene Tider för att få lite sommarkänsla... ingen sommar på västkusten utan gyllene tider!

A dream of you and me together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback