TräningsLördag!

Japp.. idag var det dax för två träningspass med laget!

Dagen kunde inte börjat på ett bättre sätt än vad den gjorde.. vi lirade fotboll, I 35 MINUTER, woohoo!! Sen blir det ju väldigt spännande och mycket skratt under en fotbollsmatch vill jag lova!
Fortsatte första träningen med inte allt för roliga tester men det var ganska lugnt, vi var ändå helt okej! Skönt att vi slapp brutalbänken idag- det är faktiskt Johans "fel" att vi har sån träningsvärk  i magen :P
Gick upp till gymmet å körde styrketester, första gången på typ tre år som jag kan köra max i benböj- sååå lycklig!!
Sen var det bänkpres, hmpf inte min starka sida!

Lunchen var god (pastasallad a la Lina&Andréa) och sen var det kaffe å chokladboll innan vi kollade lite innebandy.. Jag och Lina gled ner och hejjade på Sollentunas Bowlinglag, skitbra var dom och vilken stämningen dessutom.. när vi har kagt av med volleyboll ska vi starta ett korpenlag i bowling- jag, lina, emily och sara! Åt vårt lördagsgodis med- KINDERÄGG! Fick ganska fina leksaker, hihi :)
Sen var vi ju bara tvugna att slappa på tjockmattan i B-hallen, lyssna på musik å sen fotade emily lite å sen flippade det ut, hmm..

              

Andra träningen var nice.. gick helt okej iallafall.. kul att vi är igång :)
Nu blir det en lugn kväll med spel, kanske några herrar kommer å så emily förstås!

Over and out!

Kommentarer
Sofia säger:

Jajamensan kommer upp till storstan om två vecko :) Ska bli riktigt nice :) Hoppas allt är bra med dig. Kramar.

2007-09-22 | 14:31:36
Bloggadress: http://soufiia.blogg.se
Cissi säger:

nej du har helt rätt, ingen människa gillar rehab, men segt ändå.. :( hur är det med dig? blev tallinn bra? fick du ihop nårga lekar? kram

2007-10-05 | 18:50:01
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback