Roadtrip!

Igår var det dax för en roadtrip med Sollentuna.. Började i Edsberg med sebbe å emily.. vi körde in mot stan, gick väldigt bra att hämta upp sara vid handels, men vägen till Mariatroget gick väl sisådär.. Saras kommentar är bäst: "Ja, men nu kommer vi upp mot västerbron så svänger vi vänster här... faaaan, här kan man bara svänga höger å nu är vi påväg mot Fridhemsplan", haha.. men man får skylle sig själv när man bor på Söder kom vi fram till! Men nu var alla med: Sebbe, Emily, Jag, Sara, Carlos och Hodor. Intressanta diskussioner i bilen och vi kom fram till Linköping vid halv två typ.. träffade lite roligt folk, AIDA <3 och kollade läget innan vigick in mot stan för att käka. Gick förbi det stora torget, det lite större torget för att slutligen komma fra till Stooora torget, hehe. där blev det kinamat och Lena, Maria, Magnus å två katrineholmsbrudar hakade på så vi var en elva stycken!

Sen gick vi tillbaka till hallen för att köpa biljetter och börja minglandet, vi var grymma Sebbe! Som sagt träffade man ett helt gäng människor som man träffar alldeles för sällan, saknar gymnasiet när jag får träffa mina 87:or!! Kollade på OS-kvalet och jag och Lena var taggade till max men det var en ganska händelselös match, eller tredje set var ju bra. Var lite tufft att få igång publiken, tack för stödet Anna :P 
Insåg att jag saknar Joe som tränare faktiskt, skulle velat ha honom ett eller två år till.. Var roligt att se honom som coach, man visst precis var han sa till killarna, haha.. 

Minglade lite efter matchen också, men när det väl var dax att åka hem 18.22 (grymt bra planering med parkeringspengarna)  så var vi alla ganska trötta och sega. Efter lite bilköer och vägarbeten var vi äntligen hemma vid halv tio snåret.. En grymt bra dag!


                                  

Saknar mina stjärnor- Malin och Aida <3

Ps. Bilder kommer ikväll Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback