Norsjö- 08:orna kommer till Norrland!

Japp, ikväll bär det av norrut, mot Bastuträsk närmare bestämt!

Ska inleda kvällen med middag hos Sara, tar ju bara 5 minuter in till centralen från henne, så gött att hon bor i stan alltså.. hoppas att hon och Hugo lyckades få ihop sin nya soffa också så man får se hur den ser ut. Men det viktigaste är ändå att fotbolls-sittpuffen är kvar, I looooove it :P
Blir typ alla i laget som käkar middag (eller om man kommer till kaffet :P) hemma hos sara, gött med en liten lagkväll innan den låååånga tågresan med slutdestination Bastuträsk.

Kommer fram imorgon förmiddag, käkar lunch (hoppas det blir på hotellet hos Charlie!) spelar match, fikar i hallen (var ju toppen förra året) å sen är det bara att sätta sig på tåget igen som ankommer till Stockholm klockan 07.45 på söndagmorgon.. Jag hoppas att jag får se några renar i år, missade ju dom förra året :(

På söndag blir det till att plugga lite också, fast dagens höjdpunkt blir ju utan tvekan herrmatchen mot Team Valla- ska bli nice å se om australiensarna har blivit bättre.. Å så blir det kaffe och chokladboll med favoriten Enily också, woohooo!!

Så om ni vill mig något i helgen kan ni testa att ringa, fast om jag minns rätt var det typ ingen mottagning på mobilen uppe i Norrland, men testa gärna, alltid trevligt med samtal eller sms!


 

Kommentarer
Agda säger:

Kan du heja lite på Mathias? För min skull??=)

2007-11-16 | 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback