Kaaaaaaallt!!

Nu är det grymt kallt här i Stockholm vill jag lova.. vintern är på väg!

Sista dan på universitetet på ett tag nu, ska bli gött att komma tillbaka till Lärarhögskolan, fast först är det VFU och två seminarier kvar, men sen är det Kungsholmen som gäller igen, wiiee =)
Idag gjorde jag och Alex en del arbete på vår paruppgift, vi är ett bra team, så det löser sig nog, hehe..

Ikväll är det träning, baggerträning med Stoffe, hoppas det går vägen.. kan ju blir lite irriterat på dom träningarna måste jag säga.. Men först ska vi glo lite på herrarna å sen in i gymmet å köra- lätt vecka den här veckan, thank god!

Längtar till jullovet då jag får träffa mina tre pärlor.. inte så långt kvar!

image47


Kommentarer
karro säger:

vad fina hundar =)

2007-11-13 | 18:10:50
Bloggadress: http://karito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback