Daugava

Dagens musik: Daugava- Lars Winnerbäck

Idag har jag varit på äventyr i Barkaby. Gick kalasbra och jag fick mig en hel del vettiga saker hem, viktigast var ändå vinterjackan, tack för tipset Adi!

Idag är det träningsledigt, tacka gud för det måste jag säga! Vi har en tung styrketräningsvecka nu, och det är inte att leka med alltså. Sen är jag ju i samma grupp som Katie (Red light district=bästa gruppen!) å hon är sjukt stark så det gäller att ligga i. Tunga benböj igår så det var nästan att man fastnade i försvarsställning under bollpasset igår, men det är så det ska vara! Imorgon är det gym igen men först dösnack med mina underbara lagkamrater och två timmar boll, kommer bli en bra torsdag tror jag!

Jag har en höjdpunkt till att se fram emot!!! Den 28/11 åker jag, Sanam, Alexandra å ytterligare två polare till Vingåker Outlet. Med bil drar vi iväg tidigt på morgonen och shoppar hela dagen! Finns det något bättre? Jag gillar mina klasskamrater!

I helgen ska vi spela Svenska Cupen, kan bli spännande, ska få träffa min underbara vän Tora (å alla härliga 88:or, bästa Karro kommer ju!!!).. skönt med bara en match per helg nu framöver, kommer ju bli värsta semestern brudar, haha.. Hoppas killarna vinner sin semifinal på lördagen så vi kan stanna kvar och hejja på dom.. å dricka kaffe å köpa chokladboll, eller hur Emily!?

               

Stundtals längtar jag bort från allt, längtar till en trygg famn som kan trösta. Stundtals vet jag inte vad jag håller på med, men jag tror ingen kan svara på det. Stundtals ångrar jag mig, men vem kan svara på om jag har gjort rätt?
Men sen kommer de stunder då jag känner att allt är rätt, att det inte finns någon annan plats som jag hellre vill vara på. Det finns stunder som känns magiska, kan det vara möjligt, eller är det önsketänkande!? Det gäller att ta vara på de stunderna, och de personer som gör stunderna möjliga. Tack för att ni finns!


Kommentarer
malinkaa säger:

men hallåååååå, ska du till vingåker? Då måååste vi ju ses! Det är ju jätte nära mig =)

2007-11-07 | 22:50:43
karro säger:

andrea.. =) hoppas vi kommer på söndag. hade varit så roligt att träffa dig. =) kramar karro

2007-11-08 | 15:15:39
Bloggadress: http://karito.blogg.se
Rejzo säger:

MEn du, moget och inte säga att du ska till vingåker dååå..om du ska dit så msåte du stanna i örebro..FAKTISKT! Kramar=)

2007-11-09 | 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback