Äntligen fredag!

Ännu en skolvecka på universitetet är över, härligt! Bara 3 veckor kvar på det där stället....
Nästa vecka ska jag ha VFU, samma skola som sist så de ska bli jättekul att komma tillbaka till alla mina härliga elever, å alla trevliga lärare! Härlig skola helt enkelt :)

Idag måste jag verkligen ta tag i min hemtenta, men det är ju sååååå tråkigt och svårt! Vet inte hur det kommer sluta, kommer bli många samtal till Alex i helgen, hoppas vi kan lösa det här tillsammans :S
Sen om det är någon som har en liten smidig bandspelare som man kan spela in samtal på så hör gärna av er- jag är i akut behova av en!!!

Ikväll kommer det blir nice skulle jag tro! Först en sväng till hallen för att biffa med Sara (som kommit hem från Barca nu :D), å hoppas på att träffa Emily också, men tror hon skulle träna sina tjejer om jag inte minns fel.. Kanske hinner glo en säng på herrarna också, men de är inte mina idolor Johan, där hade du fel! Bara otroligt jobbigt att ta sig hem från hallen ibland, därför blir man kvar lite längre än nödvändigt, hehe... 
Sen blir det in till Stockholm för middag med några från laget, just nu är det: Jag, Sara, Katie, Emma å Samuel men hoppas vi blir några fler!!

Imorgon kommer hela dagen gå åt till att plugga! Hoppas att det blir fint väder så man kan ta en tur ner till parken när pluggandet blir för tråkigt! Om någon har lust för att komma förbi imorgon och överraska mig med en kladdkaka så loooooovar jag att öppna dörren och vara social- allt för att slippa plugga!

Men nu sitter jag här istället för att plugga, fy på mig! 

Avslutar med en härlig bild på mig och Siri, som kommer på besök till Stockholm snart!!! :)

image45


Ps. Igår gjorde jag mitt första dopingtest, spännande måste jag säga, men det gick över förväntan :P Ds. 

Kommentarer
sofia säger:

oh, härligt:) en till blogg att läsa! allt bra med dig andrea? pusskram

2007-11-10 | 17:58:09
Bloggadress: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback