Handdukstorken!

Nu är snart landslägret slut, skönt och tråkigt på samma gång.. finns massor att skriva om det här men det tar vi en annan gång.. men idag hände en sjuuuukt rolig grej!

Jag och Sara kom på den briljanta idéen att tvätta våra matchkläder och sen skulle vi hänga dom på handdukstorken, smart va!? Men nä, vår handdukstork fungerade inte så vi testade att föna och stryka innan jag fick frispel och ringde till receptionen.. då fick jag till svar att jag skulle trycka på en knapp.. så jag la på telefonen och letade efter en knapp. Men nähä, det fanns ingen så jag fick ringa igen... "hej det är jag med handdukstorken igen, haha".. Då skickade dom upp en liten söt tant som berättade att vår handdukstork var trasig så hon fixade att vi fick hänga in i tvättstugan i källaren, haha.. vilket äventyr vi har varit på, hahaha!!

Imorgon är det landskamp igen, 14.00 i Tellushallen/Vallentuna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback