Vilken torsdag :S

Nu är det äntligen fredag och jag har precis gjort klart min visningsportfolio.. lalala, nu är det helg ochman kan säga hejdå till första kursen på Lärarhögskolan :)

Ja, idag är jag glad men igår var det inte lika roligt att heta Andrea kan jag säga.. börjar med att jag höll på att åka in till skolan en timma för tidigt, bara där kände jag att den här dagen kan sluta hur som helst.. Sen när jag står och väntar på pendeltåget märker jag att klacken på min ena sko har lossnat, lagom arg för detta sätter jag mig på pendeltåget.. ca 12 minuter senare inser jag att jag glömde gå av i karlberg.. får åka in till T-centralen och springa som en tok för att inte komma för sent till lektionen, där vi skulle ha en muntligt redovisning.. Efter alla dessa små incidenter så blev det ändå en ganska lyckad dag..

Idag blir det avslutningslunch med grupparna och sen in och reklamera skorna.. sen öppnar det en ny galleria på Drottninggatan idag, kanske ska kika in där.. Tidig träning idag för att herraran är i Tierp och spelar match- LYCKA TILL!

Bara två dagar kvar till semifinalerna börjar!!!!!!!


Trackback