Sol och semifinal 3

Ååååå vilket underbart väder, det verkar aldrig ta slut!!

Idag är det äntligen fredag, bara 1,5 timmas föreläsning i skolan å sen är jag ledig fram till den 10 april- lycka!
Sen ska ju Lena komma till lärarhögskolan idag också och det är ju aldrig fel faktiskt.. hon ska typ kopiera i tre timmaar, du har allt att göra vännen!

Blir nog till att åka direkt till hallens kulle jag tro, farbror CG kommer ju med middag vid kvart i fyra så jag, lena å sara ska nog softa lite innan skulle jag tro.. anledningen till att vi är där så tidigt som kvart i fyra är ju för att idag är det SEMIFINAL 3- vi skulle kunna gå till SM-final idag, men något sånt vågar man knappt drömma om.. Det blir till att vara nervös nh igen, Lauras förslag om hjärtmedecin var inte för dumt.. får se hur vi tacklar dagens nervositet.. men även om vi är nervösa så är vi ju DISKOBÄNKEN, så sjukt roligt ibland alltså..
Sen är ju hela vårt lag totalt underbart, det går inte att säga för många gånger... Så det här kommer bli en trevlig tillställning skulle jag tro :)

Solen skiner och jag är såååå lycklig över allting just nu.. Och glöm inte att kramas, det uppskattas alltid!

Ps. Idag får jag träffa Malin igen, vi börjar ses riktigt ofta nu, hihi.. saknar den tjejen massor alltså, det är en sak som är säker.. Idag blir det kanske foto med gymnasiepolarna.. hoppas hoppas hoppas... Massor med kramar skall hon få iallafall!! Ds.

Kommentarer
Malin säger:

åååå aj lav jo honey !!

2007-03-30 | 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback