Skansen!

Igår var det Skansen med gruppen som gällde.. jag har inte varit där sedan jag var tio år så det var en upplevelse måste jag säga..  Det bästa av allt var att när vi precis kommit in så kommer det en hel busslast med japaner, jag blev så paff, det är inte bara något man säger här i stockholm utan det kommer verkligen hela busslaster med japaner- coolt!
Djuren var roligast (känner mig som en sjuåring nu :P), vi va där på förmiddagen så dom trodde dom skulle få mat när vi kom vilket ledde till att dom kom fram och hälsade.. Vildsvinet Gruff va ballast!

Sen var det träning på kvällen.. kändes inte som tidig träning igår utan snarare som sen, undra då hur den sena träningen kommer kännas idag :S Men hade mina nya skor, sköna ochdet bästa med dom är att jag blir typ 1.85 i dom, fast känns minstsom en 1.89.. hahaha...

Solen skiner igen, efter ett kort besök av snö i morse- fantastiskt att vårsolen kom tillbaka :)

Sen måste jag säga att malin är saknad.. läste henns blogg i helgen, den fina bilden och alla minnena kom tillbaka.. vi hade det bra, hoppas vi får det lika bra igen nångång- Miss You!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback