Jag lyckades!!

Höjdpunkten på gårdagens träning: Jag lyckades träffa hålet med locket så nu är Elin skyldig mig mig en öl, yippie!
                                                                 Jag har försökt hela säsongen och hade väl nästan gett upp men så satt den 
                                                                 klockan 22 en tisdagkväll, en kväll att minnas!!
                                                                 Kanske lite rastlös om man tycker en sån sak är rolig men har blivit en grej i 
                                                                 laget nu liksom :)

Jaja, nog om den lilla händelsen då.. Idag var det dax för grupparbete i skolan, har inte vart i skolan sedan i torsdags, jättelängsen ju så det var ganska nice att komma tillbaka.. vi blev klara med vår Skansen redovisning så imorgon gäller det, då ska resten av klassen få höra det.. ska bli ganska kul :)
Själv sitter jag kvar och försöker få ihop det sista till min visningsprotfolio nu, ska vara inklämnad på fredag men kan vara skönt att vara klar med den lite tidigare!!

Ikväll blir det kanske till att kolla på herrmatchen med lina, eller kollar nog bara ett set eller något sådant.. får se hur det blir.. beror nog lite på hur kvällen i övrigt ser ut..

Till helgen börjar semifinalerna :D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback