1 år sedan Cannes!

Ja.. för ett år sedan var jag och Tora i Frankrike.. den 27mars 2006 kom vi fram till vårt hotell i Cannes.. det var en av dom bästa veckorna i mitt liv..

Allt roligt som vi hann med, och hur mycket sjuka grejer som vi gjorde på den resan.. kommer aldrig i hela mitt liv att glömma det som hände under den veckan..

Angelica gjorde veckan ännu bättre, en "mamma" på resan är aldrig fel att ha, hon tog hand om oss på bästa sätt... saknar de tiderna.. men i sommar då rockar vi igen, Tora och jag å har vi tur kanske vi kan få med Angelica på ett hörn...

Saknar dig ToraLora.. du betyder <3<3

Kommentarer
Cecilia säger:

jag, emma och sara funderar på att göra en liknande resa nästa år! men finns ju inte så många proffs ute som vill ta emot oss. haha. nåja!

2007-03-28 | 19:22:36
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback