Sammanfattning!

Igår var vi ute och reste i 22 timmar.. det är inte klokt vad man utsätter sig för!

Resan började halv sju och de första 2½ timmarna tillbringades i min sovsäck på golvet vilket är guld.. sen var det frukost med sara- vi är ett grymt team! Herrana började också vakna till liv och det blev ett gemensamt filmval: "Chuck and Larry", faktiskt riktigt rolig filmoch jag såg hela för ovanlighetens skull.. Framme i Falkenberg vid 13 och åt en nice lunch där.. drar vidare söderut, med kaffe i bussen och Håkan som kör över väggupp, vi klarade oss- men det var nära ögat! 

Laddade till tusen inför dagens match och shit vilken inledning vi gjorde... men sen gick det utför... typ nöjd med: 1 serv, 1 anfall och 1 defense.. hmm, borde man vara nöjd med fler saker för att kunna vinna en match? SVAR: JA!!!
Torsk blev det men fick träffa min härliga familj, vilket är guld efter en förlust.. fick även kramas lite med Lena- min favorit! Ses nästa tisdag... precis som förr!

Hemresan varande för evigt kändes det som... först middag i Falkenberg, jag och sara käkade wok och pannkakor, mums! Sen var det dax för film, och även nu var jag med hela filmen.. woohoo! 45 min paus i jönköping, det är sjukt att man själv inte tänker att klockan är så mycket, bara för att vi hade fyra timmar kvar till stockholm liksom.. köpte i allafall varm choklad med sara innan bussen rullade vidare.. Sen var det dax att umgås som Hodor så fint uttryckte sig.. gick bra till grabbarna började spåra ur totalt.. fst jag gillade den nya volleybollregeln att folk med synfel får mer poäng- yeah! 
Klockan var nu halv tre och jag började fundera på att sova en timma till vi kom till södertälje.. så blev det och med härlig musik och bra benutrymme kan man faktiskt sova på en buss.. dock hade den sista biten av resan kunnat vara lite längre, när man väl har kommit till ro liksom.. men men.. hemma halv fem och upp till praktiken åtta i morse.. suck suck suck!

Gårdagens låt: All I want for christmas is you

Jag och Lina har softat idag.. jag somnade fyra gånger under extrem home makeover- måste varit något i maten som gjorde mig så trött ;)

Imorgon är det skola från 8.30-16.00 å sen träning 19-22... men efter den dagen är över så börjar nedräkningen till jul.. woohoo!  

I just want you for my own
More than you could ever know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback