Roadtrip till Skåne imorgon!

Japp.. sitter här ochfixar musiken till den sjukt låååånga bussresan imorgon.
Det lät ju väldigt smidigt när Johan förklarade hur busschaufför-Håkan hade tänkt: "Ni åker vid halv sju, är i Ödeshög vid 10 och fikar, sen hämtar nis oss I Jönköping och så är vi i Falkenberg vid 13 och käkar lunch, sen lämnar vi herrarna och så är det drygt en timma till Ängelholm".. kändes ju riktigt bra men jag och Lina kom på varför, han hade ju inte berättat om hemresan å det är ju den som är värst :S

Som sagt drar vi söderut imorgon vid halv sju, både herrana och damerna ska ner dit så vi åker tillsammans för första gången vilket kan bli en upplevelse! Bråk om platser, svårt att välja filmer, svårt att sova och massa vanligt tjafs men på det stora hela kommer det bli en grym resa som vi sent kommer glömma! Adi har i allafall redan vunnit matchen om platsen vid tv:n, Johannes vågar inte ens ta upp fighten, haha.. Alla har sina planer för hur resan ska gå till, hehe.. jag ska sova på golvet, plugga och äta lussebulle iallafall, vad dom andra gör är deras ensak :P

Sen hade vi tänkt att krossa Engelholm också när vi ändå är där nere liksom.. lika bra att passa på ;)
Å krama Lena ingår också i planerna, efter att jag essat henne på matchen, moahaha!

Idag har jag gjort massa nyttiga saker- slagit in julklappr, tvättat, pluggat, handlat, fixat musik till morgondagen, ringt och grattat pappa på födelsedagen.. å ska hinna med att packa, duscha, fika med grabbgänget och gå och lägga mig i tid- ska ju upp vid femtiden imorgon!

"All I can think about is you..."

Kommentarer
Cissi säger:

jag blev ganska chockad över resultatet faktiskt... :(
hur är allt med dig andrea? kramar

2007-12-10 | 15:21:50
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback